2015. július 7., kedd

28.rész

Az apró szívdobbanások térítettek észhez, amik egészen távolról érkeztek hozzám. Ismerősnek tűntek, de elsőre fogalmam sincs honnan pedig nagyon törtem a fejemet. Az állatias ösztönök eluralkodtak rajtam, az erdő hívogatott. Hirtelen ugrott be a név, és a hozzá társuló érzelmek. Dylan! Hogy a fenébe felejthettem el? Szörnyű vagyok! Szerencsére a visszaalakulás is ugyanolyan gyorsan történt, mint az előbb az állati transzformáció. Visszasiettem az immáron ablak nélküli házba, és sebtében felkaptam az első nadrágot meg pulcsit, ami a kezem ügyébe akadt, mert nem igazán akaróztam meztelenül mutatkozni.
Dylant hatalmas vértócsában feküdve találtam meg az ágyától kb. két méterre. Borzalmasan festett a tépett sebekkel a mellkasán, de legalább életben volt. Leguggoltam mellé, és megfogtam a kezét. A sírással küzdöttem, de megpróbáltam erősnek maradni.
- Hallasz engem? – kérdeztem elcsukló hangon. Semmi reakció. – Nagyon megutállak, ha itt mersz hagyni – a bal kézfejemmel letöröltem az akaratlanul is lehulló könnycseppet. – Nem tudom, mihez kezdenék nélküled, szóval kérlek, ne csináld ezt velem! – ilyenkor igyekszünk mindent megtenni, hogy visszahozzuk a szeretet személyt az élők sorába, és bármit megadnánk érte, hogy ez meg is történjen. Bele se mertem gondolni, mihez kezdenék, ha nem térne vissza, mert az túl sok fájdalommal járna. – Hallod ne merj nekem meghalni! – szabályosan üvöltöttem, hátha az segít.
- Nem kell kiabálnod, nem vagyok süket – halkan, de megszólalt, és még egy mosolyt is sikerült kipréselnie magából. Nem mondtam semmit, hanem egyszerűen megcsókoltam.
- Soha többet ne merészelj, így rám ijeszteni te idióta! – szipogtam. A lelkem mélységes nyugalomra lelt, hogy ismét láthattam a mogyoróbarna szemeket, és hatalmas súly hullott le a mellkasomról.
- Bocs, nem direkt csináltam – megpróbált felülni, de azonnal összerándult az arca. Oh, istenem!
- Nagyon vészes? – aggódtam érte, és persze, mint mindig, így ez is csak nekem köszönhető.
- Hát, voltam már jobban is – lehunytam a szememet, majd ösztönösen cselekedtem. Nem tudom honnan érkezett az erő, de megragadtam, és elszívtam minden fájdalmát.
- Angel, Angel… - a távolból ismerős hang szólongatott. Kinyitottam a szememet.
- Igen? Mi az lemaradtam valamiről? – forgattam körbe a fejemet keresve azt, amiért vissza kellett jönnöm a révülésemből.
- Ja, nem igazán csak gondoltam elvérzek itt helyben – próbált viccelődni fájdalmas grimasszal az arcán. Oh, kedvesem hát nem tudod mi az a komolyság?
- Ugyan már ne színészkedj, már nem tűnik olyan vészesnek, mint korábban – valóban a sebe szinte varázsütésre hegedni látszott.
- Hogyan csináltad? – el kellett ismernie jó munkát végeztem, ami első próbálkozásra nem is rossz (szerencsémre nem okoztam nagyobb kárt, mint volt).
- Egy kibaszott mágus vagyok – felkeltem és segítő jobbot nyújtottam. – és most beviszlek a kórházba – átkaroltam a derekát.
- Csak nem odarepítesz, mivel a dzsip kerekeit kiszurkálták…  
- Nem javítattad meg? – néztem rá megdöbbenve.
- Sajnos a malacperselyem nem fedezné a gumikat – iszonyú cifrát káromkodtam.
- Esetleg vigyelek a hátamon? – komolynak szántam az ötletet, de közben nem bírtam nem mosolyogni. El is képzeltem, ahogy Superwomanként körbe száguldozok a városon a „pasimat” cipelve, mintha a győzelmi trófeám lenne. Röhejes!
- Inkább gyalogoljunk – úgy fest a férfiúi büszkesége miatt valahogy nem találta túl viccesnek.
- Rendben.
A kórház a háztól elég messze van, de nem szabadott fel adnom. Ugyan számtalanszor meg álltunk, hogy pihenjen ám próbált humorosnak tűnni, pedig hatalmas fájdalmai lehettek. A szívem megszakadt érte, viszont sajnos nem engedhettem meg a sajnálkozást különben mindketten itt veszhetünk a nyári melegtől poros utcákon.
- Jól vagy? – szakított ki az elmélkedésemtől.
- Azt hiszem – bólintottam. A vérem változatlanul ezer fokkal égett és Kali halála nem elégítette ki a belső farkasom dühöngését. – Miért kérdezed?
- Még mindig sárga a szemed – a mellettünk levő piros Impala visszapillantó tükrében leellenőriztem. Igazat mondott, az állati énem még mindig a felszínt kapargatja.
- Ne is törődj vele! – igazítottam a fogáson, mert megint lecsúszni készült. Hirtelen vad gondolat jutott eszembe. Mi van, ha az ő vére is hatással van rám? Jézusom! Koncentrálj Angel, nem veszítheted el a fejed, most semmiképpen sem!
- Nem lesz baj? – megremegett a hangja, mintha félne tőlem.
- Nem – hazudtam, hogy megnyugtassam. Miután szabályosan széttéptem valakit már nem bíztam a józaneszemben. Esküszöm, soha nem bocsátanám meg, ha a saját kezem által veszne el. Felnéztem az égre és a vörös telihold baljós fénye szabályosan megrémített. Kérlek, bármit csak azt ne… ne engedd, hogy miattam…
A St. Mary Libertytown aprócska klinikája ma zsúfolásig megtelt. A nővérek, és az orvosok fejvesztve rohangáltak annak reményében hátha még egy életet megmenthetnek. A betegek keservesen jajveszékeltek, a halál szaga mélyen beivódott a falakba. Mi történhetett? Vajon az Alfák tehetnek róla?
 Leültettem a gusztustalan narancssárga műanyag széksorra, és elsiettem keresni valakit, aki többet tehet érte, mint én. A szerencse az oldalamra költözött, mivel viszonylag hamar találtam egy éppen ráérő orvost (na, jó ez enyhe túlzás ugyanis elrángattam a feltehetően törött lábú férfi mellől. Próbált szegénykém visszakozni, de nem adtam sok esélyt, így feladta és követett. Oké, aláírom néha akaratos vagyok, viszont most hasznát vettem ennek a tulajdonságomnak.) Dr. Moore bezsúfolta három másik páciens mellé az így is telített kórterembe. Dylan bátran tűrte, hogy ellássák a sebeit (végig fogtam a kezét) míg én a szívverésére erősen koncentrálva tantráztam a nyugi szöveget.
- Kisasszony, most már utamra enged? – az őszes halántékú, pocakos doki kezdett türelmetlen lenni. Idegesen csattogtatta a drága gravírozott tollát. – Rajta kívül még számosan szorulnak rám, mivel a kórház nincs felkészülve az ehhez hasonló vészhelyzetekre. És…
-  Rendbe fog jönni? – bunkó módon félbe szakítottam. Ej, ha a szüleim itt volnának, valószínűleg csúnyán megszidnának a neveletlenségemért.
- Igen természetesen. A sérülése sokkal komolyabbnak tűnik, mint amilyen valójában. Összevarrtam a sebet, kapott fájdalomcsillapítót valamint antibiotikumot a fertőzések elkerülése végett. Pihennie kell, és hamar túl lesz rajta – szuper ennél jobb hírt ma még nem kaptam. Óriási kő zuhant le a mellkasomról, hogy ennyivel megúszta.
- Köszönöm – kifújtam a levegőt, amit észre se vettem, hogy eddig bent tartottam.
- Nincs mit kisasszony ez a munkám – biccentett. Nem várta meg hátha hozzá szólnék még a témához, mert a testalkatát megirigyelve szabályosan kirepült a kórteremből. Mikre nem képesek néha az emberek pff!
Ólmos fáradtság zuhant rám köszönhetően az átélt izgalmaknak. A fejemet az ágya szélére hajtottam, miközben megfogtam a kezét. Hatalmasat sóhajtottam. Nagyon tudnám most díjazni a pihentető, álommentes alvást.  
- Angel… - váratlanul ért, hogy megszólalt és összerezzentem. Kótyagosnak tűnt, a szép barna szemei alatt a sötét karikák árulkodtak arról mennyire megviselhette az egész.
- Hm? – felültem.                                                                
- A csajok bírják a sebhelyes pasikat nem? Úgy értem az a bátorságuk jelképe, igaz? – a humorérzéke nem hagyta cserben, ami bizonyítja, hogy kezd rendbe jönni.
- Lényegében igen – elmosolyodtam.
- Azon gondolkodtam vajon mi lehet Tylerrel? – a fájdalom fizikai erővel mart a szívembe. Hogy lehetek ilyen önző picsa? Teljesen elfeledkeztem róla a történtek miatt. Jézusom, borzalmas ember vagyok! Gyorsan lecsekkoltam a telefonomat. Elmúlt éjfél, de semmi jele nem volt, hogy keresett volna bárki is. Úgy pattantam fel, mint akinek bolha csípett a fenekébe, és azonnal kitisztult a fejem. Az aggódó üzemmód rögtön átkapcsolt bennem, és automatikusan a legszörnyűbb végkimeneteleket játszotta le előttem.
- Bassza meg! – káromkodtam. Megnyomtam a zöld hívógombot a mobilomon. A búgással egy ütemben vert a szívem. Ha kicsöng az jó jel, igaz? Annak kell lennie…
- Oh, drágaságom már vártam a hívásodat – Tyler helyett Derek hangja ütötte meg a fülemet. Az adrenalin szintem azonnal az egekbe csapott, és a vérmérsékletem a pillanat tört része alatt szökött fel. – annyira unatkoztunk itt a fiúkkal nélküled. Merre jársz bogaram?
- Te rohadt fasz, ha bármi bajuk esett a puszta kezemmel foglak széttépni csak úgy, mint a büdös lábú barátnődet – a nyugalmamat messze földre száműzték.
- Kali meghalt? – a meglepettség apró szikrája sem érződött a kérdésében.
- Ha szeretnéd, a darabkáit még összeszedheted – a gyilkos énem most cigánykerekezett örömében.
- Fél óra múlva legyél a raktárnál a Belway mólónál különben könnyes búcsút vehetsz tőlük – bontotta a vonalat.
- Rohadjon meg! – dühömben a falba öklöztem. Sajgást nem éreztem, de a falon hajszálrepedések keletkeztek egy csöppet sem szabályos körben.
- Mi történt? – Dylan hangja rántott vissza a valóságba.
- Derek az a… - lenyeltem a kikívánkozó szitokszót. Sajnos lány létemre nagyon mocskos szám van. Nagy levegőt vettem, és hosszan kifújtam. – foglyul ejtette őket, és azt akarja, hogy legyek a mólónál fél óra múlva – az idegesség miatt fel-alá járkáltam, és biztosra vettem, hogy a szemem sárgán izzik.
- Nem mehetsz oda, ez egy csapda…
- Van más ötleted? – szabályosan kifakadtam, pedig a srác nem tehet róla, de mint tudjuk a dühünket mindig a hozzánk legközelebb állókon töltjük ki.
- Elkísérlek – ledobta a takarót magáról.
- Nem – hihetetlen sebességgel ugrottam hozzá, és erővel visszanyomtam az ágyba. Felszisszent. – Ne haragudj!  - leültem mellé. – Figyelj ma már egyszer majdnem elveszítettelek – mélyen a szemébe néztem. – és nem szeretnélek véglegesen. Nem élném túl, ha… - újra kifújtam a levegőt. A könnyek akaratlanul kitörtek belőlem. Az érzelmek elárasztottak, és képtelen voltam elhinni, hogy mennyi minden gyülemlett fel bennem alig pár óra leforgása alatt.
- Semmi baj – a mellkasára húzott, és a hátam simogatta. – Megígérem, hogy itt maradok, ha te cserébe azt ígéred meg, hogy egyben jössz vissza – felemeltem a fejem.
- Rendben – szipogtam. Megtöröltem a szemeimet. Pár másodpercig csak bámultam, majd megcsókoltam. Szenvedélyesen bele adva azt, amit eddig nehezen tartottam vissza vele kapcsolatban.
- És, ha lehet Tylert is hozd vissza – elmosolyodott. Nem kellett megmagyaráznunk az előbbit, és nem is akartuk, az ösztöneink vezéreltek minket. – Hiányozna…
- Oké – lehúztam a holdkő gyűrűt és átadtam megőrzésre. – Vigyázz rá, mert még szükségem lesz rá a későbbiekben.
- Te meg magadra! – szörnyű előérzetem támadt.
Felkeltem, és nehéz szívvel elindultam az ajtó irányába.
- Angel – szólt utánam.
- Tessék – visszafordultam.
- Később elhívhatlak randizni? – motyogott én mégis tisztán értettem a szavait. Fülig pirult, és iszonyú aranyosan jött ki az egész.
- Persze – válaszoltam hatalmas vigyorral az arcomon. A céljaim a következők: leszámolni Derekkel és, ha jól sülnek el a dolgok elmenni Dylannel moziba. Remélem, nem halok meg úgy, hogy ne vigyem véghez mind a kettőt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése